zaterdag 10 maart 2012

Onze poppenhoek is een paradijs geworden...

Zoals gezegd vorige week, kwamen deze week de nieuwe meubeltjes voor de poppenhoek aan in onze klas. Ze werden door de mensen van de firma in elkaar gestoken, het zijn hele stevige kasten... Juf Greet heeft dan alle leuke spulletjes netjes geordend en van de poppenhoek een leuke paradijs gemaakt. Daar gaan we nu tenvolle van genieten. En ook voor deze make-over hebben we enkele fotootjes van "voor en na". Binnenkort kan iedereen ze tenvolle komen bewonderen (want het schoolfeest komt dichterbij hé)

Onze poppenhoek VOOR

Onze poppenhoek NA


Ons verkleedmeubeltje VOOR

Ons verkleedmeubeltje NA

Onze keukenkastjes VOOR

Onze keukenkast NA

Ons winkeltje VOOR (als het al een winkel kon voorstellen)

Onze winkel NA (geweldig hé...alleen de kassa ontbreekt, nog even zoeken dus)




5 opmerkingen:

  1. Hema had houten kassas... en die was niet te duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mag ik vragen welk merk gebruikt is en waar ze aangekocht zijn?
    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze directie heeft alle kasten (behalve de meubeltjes uit de poppenhoek) besteld bij de firma 'Van Erum'...

      Verwijderen
  3. Hallo

    Heel mooie meubeltjes!

    Ik ben ook kleuterleidster, en binnenkort zouden we naar ons nieuw gebouw kunnen verhuizen, aangezien mijn poppenhoek ook aan vernieuwing toe is had ik graag geweten waar (bij welke firma) dit meubel aangekocht is. Het meubeltje dat ik in gedachten had is namelijk niet fleurig genoeg voor mijn directrice...

    Alvast bedankt en een fijne vakantie!

    Groetjes Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De meubeltjes van de poppenhoek zijn besteld bij de firma "Baert" in Ternat. Zij zijn deze zelf komen installeren (op vraag) in de klas. Misschien heb je er al zelf gevonden...

    BeantwoordenVerwijderen